احتمالا با دیدن این صفحه این سوال برای شما پیش می‌آید که مگر دوره فانتوم 2 ویژن به پایان نرسیده است؟ چرا باید با وجود کوادکوپترهای تصویربرداری حرفه‌ای مانند فانتوم 4 پرو که از آخرین تکنولوژی موجود در کوادکوپترهای حرفه ای بهره مند است، یک فانتوم 2 تهیه کرد؟

بله درست است. در واقع باید گفت اگر قصد تصویربرداری های بسیار حرفه‌ای را دارید، نباید در خرید کوادکوپترهای سری فانتوم 4 شرکت DJI و یا اینسپایر شک کنید. اما در حقیقت فانتومی که پیش روی شماست میتواند یک محصول مناسب برای کاربران و علاقه مندانی باشد که به دنبال کواد کوپتری می‌گردند که نه به کوچکی اسپارک و مویک است و نه به حرفه ای بودن فانتوم 4 پرو و اینسپایر. در واقع فانتوم 2 ویژن پلاس میتواند برای کاربرانی مناسب است که به دنبال کوادکوپتری میگردند که چیزی بین کوادکوپترهای مبتدی مانند syma X8SW و کوادکوپترهای حرفه ای ساخت شرکت DJI (مانند سری فانتوم 4) است . اما شاید بهتر باشد نگاهی گذرا به ویژگی های این کوادکوپتر قدیمی شرکت DJI بیندازیم. 

کوادکوپتر فانتوم 2 ویژن پلاس + باتری اضافه

ادامه مطلب

کوادکوپتر دوریبن دار I8HW با ارسال زنده تصویر

دوربین ضد آب مینی SQ12 با کیفیت 12MP و باتری داخلی/ایستگاه پرواز

کوادکوپتر سلفی سایما syma X22W

فانتوم ,کوادکوپترهای ,ویژن ,ای ,شرکت ,حرفه ,فانتوم 2 ,شرکت dji ,2 ویژن ,حرفه ای ,فانتوم 4

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

World of english فروشگاه ابزار شیخ علیشاهی وان حمام نوزاد گرافیک ساز فروش عسل طبیعی خرید فروش قرنیز پی وی سی PVC دیوار پوش نبشی در تهران وبلاگ رسمی پارسا جهانی السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه - اللهم عجل لولیک الفرج محسن یگانه دکتر حسین خدادادی